воскресенье, 22 мая 2022 г.

7 клас хімія 25.05.22

 Тема. Контрольна робота №2 з курсу хімії 7 класу. 

Виконайте контрольну роботу та надішліть мені на вайбер

Контрольна робота з хімії

7 клас

ІІсеместр

 

1.(1бал)  Розподіліть у три  групи  наведені речовини: кисень, натрій оксид, повітря,   морська вода, дистильована вода, цинк.

а). Прості речовини -

б). Складні речовини - 

в). Суміші - 

2. (1бал)  Складіть формули речовин відповідно до валентності:

      ІІ         ІІІ

а) НS ;  б) ClО ;  в) СаО;  г) Na О.

3. (1бал)  Які реакції називаються реакціями окиснення?

а) реакції горіння

б) взаємодія з киснем

в) реакції обміну

г) реакції сполучення

4. (1,5бал) З наведеного переліку речовин виписати окремо формули оксидів та назвати їх;

          SiO2; H3PO4; CuSO4; CuO; Fe(OH)3; P2O5; NaOH; CL2; NH3; N2O3

5. (1,5бал)  Розставте коефіцієнти в рівняннях реакцій, укажіть реакцію розкладу:

a) Ca + HCl  = CaCl2 + H2

б) N2 + O2 = NO

в) Al(OH)3 = Al2O3 + H2O

6. (1,5 бал.) Яка масова частка (%) цукру в розчині, для виготовлення якого   використали цукор масою 60 г і воду  масою 140г?

7.(1,5) Допишіть рівняння реакцій, вкажіть назви продуктів реакції:

a) Na2O + H2O =             б3 + H2O =  

8.(3 бал) Написати рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити такі перетворення:

 С → СО2  → Н2СО3    

    Назвіть речовини,   вкажіть тип реакцій.  

8 клас біологія 26.05-27.05.22

 Тема1: гуморальна регуляція. Гормони.

1.     Подивіться відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=S34_4RoWBZQ



2.     За підручником параграф 56, прочитати, зробити конспект, сторінка 248 заповнити таблицю – ендокринна система людини.

роботи вислати мені на вайбер. 

тема: Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції

1. Доброго дня дорогі 8-класники!  Ми продовжуємо крокувати біологічною наукою і вивчати власне тіло. Чи помічали ви останнім часом, як змінюється ваше тіло набуваючи жіночої чи чоловічої статури? Чомусь відбувають раптові зміни настрою, починає рости волося на тих ділянках тіла де раніше його не було? А дорослі звинувачують у всьому ваші гормони



2.  Перегляньте відео урок до теми
https://www.youtube.com/watch?v=JArizcQMtoc для того щоб зясувати, які залози є в нашому організмі, що утворюють ендокринну систему і визначити їх функції


3. Доповніть  отриманні знання за допомогою нашого підручника параграф 56-57

4. Перевірте свої знання виконавши тест "На урок" https://naurok.com.ua/test/start/4630 Скрін результату надішліть зручним для вас способом



8 клас хімія 25.05-26.05.22

Тема: використання оксидів, кислот, основних і середніх солей

1.     Подивіться відео  за посиланням та зробіть конспект

https://www.youtube.com/watch?v=Nw8g5ue1O1o

Роботи прислати в вайбер

Тема:2 навчальні проекти № 5. Сполуки основних класів у будівництві і побуті.

1.     Подивіться презентацію за посиланням та зробіть свою презентацію до даної теми

https://www.slideshare.net/ssuseracd9b9/ppt-74980504

 

Роботи прислати у вайбер

9 клас біологія 25.05.;27.05.22

тема: Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища

1. Доброго дня дорогі 9-класники! Ми продовжуємо з вами крокувати біологічною наукою.

2. Перегляньте відео урок з теми: https://www.youtube.com/watch?v=lMJsiP7CBvk

3. Опрацюйте параграф 60. Випишіть назви 5 тварин або 5 рослин, які знаходяться під захистом Червоної книги у Харківській області. Підготуйте інформацію про будь-яку природоохоронний заклад(заповідник, заказник, національний парк, зоопарк та інше) на территорії Украіни (де знаходиться, коли та ким утворений, яка специалізація)

Тема2. Контрольна робота №2 НАДОРГАНІЗМОВІ БІОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ.

1.За правилом екологічної піраміди чисел, загальна кількість особин, що беруть участь в ланцюгах живлення, з кожною ланкою:

 

а)зменшується;

б)залишається незмінною;

в)збільшується;

г)змінюється циклічно.

 

2. Науку про взаємозв’язки певних організмів та їхніх угруповань між собою та з довкіллям називають:

 

а)біологія;

б)цитологія;

в)генетика;

г)екологія.

 

3. Екологічною нішею називають:

а)все, що оточує живий організм;

б)територію, яку займають рослини, або місце існування конкретної тварини;

в)місце існування особин даного виду;

г)сукупність місце існування і ритму використання ресурсів в

екосистемі.

4.Регуляцію газового складу атмосфери забезпечують:

 

а)редуценти;

б)консументи;

в)симбіонти;

г)продуценти.

 

5. Складна природна система, утворена видами, що разом проживають і пов’язані один з одним, називається:

 

а)екосистемою;

б)біосферою;

в)біоценозом;

г)біотопом.

 

6. Біотичний фактор природного середовища:

 

а)вода;

б)ґрунт;

 

в)клімат;

г)взаємозв’язки між особинами в популяції.

 

ІІ рівень 

Доповніть речення

7. Екосистема складається з двох компонентів…

8. Консументами називають…

9. Біосфера – це…

ІІІ рівень

Встановіть відповідність:

Типи живих організмів

Характеристика

1.Консументи

А) мікроорганізмищо розкладають органічнуречовину;

2.Редуценти

Б) організмищо створюють органічну речовину знеорганічної;

3.Продуценти

В)організмищо одержують енергію за рахунок

харчування автотрофами чи іншими консументами;

 

Г) всі живі організми екосистеми.

ІV рівень

10. Охарактеризуйте явище сукцесії і в яких умовах вона відбувається?

11. Чи можуть існувати екосистеми без рослиннихугрупованьОбгрунтуйте свою думку.

9 клас хімія 26.05-27.05.22

Тема: контрольна робота № 2

Виконайте контрольну роботу на двійних листочках, підпишить їх, прізвище, ім’я, клас. 

Контрольна робота № 2

І рівень

Завдання 1–4 мають по чотири варіанти відповіді. У кожному завданні — лише одна правильна.

1.     Позначте загальну формулу насичених одноосновних карбонових кислот:

А  СnH2nCOOH

Б  СnH2n+1COOH

В  СnH2n–1COOH

Г  СnH2n+1C(O)H

2.                Укажіть формулу гліцеролу:

А  СН3—О—СН3

Б  СН3СООН

В  СН2ОН—СНОН—СН2ОН

Г  С2Н5ОН

3.                Визначте тип хімічних реакцій, що характерні для пентену:

А  заміщення

Б  приєднання

В  відновлення

Г  нейтралізації

4.                Гомологи — це:

А  сполуки одного класу, що мають подібну будову й не відрізняються за складом

Б  сполуки одного класу, що мають подібну будову, але відрізняються за складом на одну або кілька груп СН2

В  сполуки одного класу, що мають різну будову та не відрізняються за складом

Г  сполуки різних класів, що мають різну будову, але не відрізняються за складом

ІІ рівень

5.                Установіть відповідність між реагентами та продуктами реакції:

Реагенти

Продукти реакції

1    CH2CH2 + Cl2 →

2    C2H5Cl + Na →

3    CH2CH2 + HCl →

4    CH2CH2 + H2 →

А   бутан

Б   етан

В   дихлороетан

Г  етин

Д  хлороетан

6.     Складіть рівняння реакцій:

а)  гідратації етену;

б)  взаємодії глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом.

7.                Складіть формулу жиру, що утворений двома залишками олеїнової кислоти та одним залишком стеаринової кислоти.

ІІІ рівень

8.                Обчисліть масу естеру, який утворюється при взаємодії метанової кислоти масою 50 г з етанолом.

ІV рівень

9.                Напишіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити перетворення:

метан → етин → етан → хлороетан → етанол → етанова кислота

Тема2: багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їх взаємоперетворення.

1.     Подивіться відео

https://www.youtube.com/watch?v=OugM-scRbSE

2.      За підручником параграф 40, прочитайте, зробіть конспект.

Роботи прислати на вайбер

10 клас біологія 2305-27.05.23

  Тема1. Похідні зародкових листків. Поняття про провізорні органи. Амніоти та анамнії.  Перейдіть за посиланням, подивіться презентацію та ...