1 урок
Тема: динамічні
параметри популяцій
1.
Робота за
підручником: параграф 86, добре ознайомтесь з матеріалом та виконайте тести.
2. . 1. Кількість
особин, які з'явилися в популяції за одиницю часу:
а) виживання; б) смертність; в)
ріст популяції; г) народжуваність; д) крива виживання;
2. Кількістьособин,
що загинули за певний проміжок часу:
а) крива виживання; б)
народжуваність; в) смертність; г) приріст популяції; д) екологічні стратегії;
3.
Різниця між народжуваністю і смертністю:
а)
ріст популяції; б) смертність; в) народжуваність; г) емність середовища; д)
приріст популяції; е) крива виживання;
4. Максимальна
чисельність особин в популяції визначається:
а) кривою виживання; б) смертністю;
в) народжуваністю; г) ємністю середовища; д) приростом популяції;
5. Частка особин, які збереглися за певний проміжок часу:
а) смертність; б) народжуваність;
в) виживання; г) приріст популяції; д) ємність середовища;
6. Екологічна стратегія спрямована на:
а)
зменшення народжуваності; б) підвищення виживання;
в) підвищення утворення потомства; г)
підвищення смертності потомства;
7.
Для r-
стратегії характерно:
а) численне потомство; б)
потомство швидко досягає статевої зрілості; в) нащадки мають малі розміри; г)
нащадки мають коротку тривалість життя; д) мешкають ув середовищі з різкими і
непередбачуваними змінами умов; е) незначна кількість великих нащадків; є) виявляють турботу про потомство; ж)
мешкають у середовищі зі стабільними умовами;
8.
Для К-стратегії
характерно:
а) незначна кількість великих нащадків; б) значна
кількість дрібних нащадків; в) турбота про потомство; г) турбота про потомство
відсутня; д) нащадки живуть довго; е) тривалість життя нащадків коротка; є)
смертність серед нащадків висока; ж) умови життя відносно стабільні;
9. Розрізняють типів екологічних стратегій:
а) один; б) два; в) три; г) чотири;
3. Роботи
прислати в вайбер
2 урок
Тема: екологічні стратегії
1.
Перейдіть за посиланням та подивіться презентацію, зробіть конспект та
вивчіть будь ласка!
Роботи прислати в вайбер
Комментариев нет:
Отправить комментарий