понедельник, 16 мая 2022 г.

5 клас труд 16.05,19.05.22

 Трудове навчання.

Тема1.Виготовлення торбинки для дрібничок

-зайдіть за посиланням, продивіться відеоурок, виконуючи завдання.

https://m.youtube.com/watch?v=-nqF2rjtnXw

-Може, у вас інші ідеї по виготовленню торбинок!

-на цьому уроці ви можете підготувати все необхідне для своєї торбинки, розробити дизайн своєї поробки, колір та все інше! 

Тема2. Виготовлення торбинки для дрібничок

- перейдіть за посилання 2 та 1 , подивіться їх та виконайте роботу 

https://m.youtube.com/watch?v=HaX4L4lPRko

https://m.youtube.com/watch?v=-nqF2rjtnXw

Фото своїх робіт вишліть мені на вайбер! 

Бажаю всім миру!

10 клас біологія 16.05-20.05.22

 Тема1: етапи ембріонального розвитку у тварин. ооплазматична сегрегація та презумптивні зони зиготи. ПР «Виявлення етапів ембріогенезу» 

Перейдіть за посиланням та подивіться відео до даної теми https://m.youtube.com/watch?v=rGKa75lz8T8

Додаткову інформацію ви отримаєте в підручнику параграф 102, поочитайте, зробіть конспект . 



Виконайте практичну роботу в зошиті 


Тема2: типи та закономірності процесів дроблення. Тотипотентність бластомерів. Бластула. Типи бластули у хордових. 

Подивіться відео за посиланням https://m.youtube.com/watch?v=TD2mdrc1wOY

За підручником параграф 99, ознайомтеся з матеріалом, замалюйте в зошиті бластулу! 

Тема3: способ гаструляцияії. Способи закладки мезодерми у безхребетних та хордових. 

Перейдіть за посиланням та ознайомтеся з презентацією до нашої теми https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-gastrula-zarodkovi-listki-184210.html

Додатковий помічник- ваш підручник, параграф 100 та 103, зробіть конспект, дайте відповіді на запитання в кінці параграфа ,сторінка 209.

Тема4: гістогенез, органогенез. Поняття про стовбурові клітини та їх властивості. Диференціювання клітин. Поява тканин. Ембріональна індукція. 

Подивіться презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/urok-prezentaciya-stovburovi-klitini-diferenciaciya-klitin-princip-vza-modi-klitin-99391.html ознайомтеся з матеріалом та зробіть відповідний конспект в зошиті. 

Тема5: процес нейруляції, формування комплексу осьових органів. Первиннороті та вториннороті організми. 


Не́йрула (від грец.néuron — нерв) — одна із стадій зародокового розвитку хордовихтварин, включаючи людину. Наступає після стадії гаструли.

На стадії нейрули відбувається утворення нервової пластинки і її замикання у нервову трубку

Рання нейрула утворюється у результаті гаструляції і являє собою тришаровий зародок, з шарів якого починають утворюватися внутрішні органи. 

Середня нейрула утворюється під час нейруляції при змиканні нервових валиків. У кінцевій стадії нейруляції (пізня нейрула) у зародка можна розрізнити передній і задній відділи тіла



воскресенье, 15 мая 2022 г.

6 клас біологія 18.05-19.05.22

 тема: Оосбливості живлення, життєдіяльності та будови грибів. Розмноження та поширення

1. Доброго дня дорогі 6-класники!  Сьогодні ми з вами починаємо знайомство з останнім царством в  6 класі - це гриби. Що таке гриби? Перш ніж ви відповісте на це питання розгляньте світлини






дріжжі, сажка на пшениці, молочниця, трутовик, лупа, мухомор, все це - гриби

Перегляньте відео, та дізнайтесь будову і особливості грибів
https://www.youtube.com/watch?v=iIHroDoMy3o
Гриби, як і всі живі організми здатні до розмноження, як воно відбувається, шукаємо відповідь і на ці птання 

Ознайомтесь з видами розмноження грибів

https://www.youtube.com/watch?v=CXCIoVCc3OE

https://www.youtube.com/watch?v=XAMlSIbqH6o
з термінів про які ви дізналися, складіть кросворд грибниця у зошитах. Питання до кросворду писати не потрібно

2. Перегляньте відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=tBPhRWetlbE


Замалюй будову шапинкового гриба, познач його частини.

Чим відрізняються трубчасті гриби від пластинчатих, що таке часткове покривало у пластинчатих грибів?

4. Не забувайте про нашого помічника підручника (автор Остапченко), ПАРАГРАФ 48 розкаже вам багато цікавого про гриби

тема: Практична робота 5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості 

1. Доброго дня дорогі 6-класники!  Сьогодні ми з вами  закріпимо знайомство з шапинковими грибами на практиці. Розгляньте гриби нашої місцевоті. Часто навіть досвідчені грибники "полюючи" на свою здобич плутають їстівні та отруйні гриби, які можуть навіть позбавити людину життя чи спричинити важке отруєння. Тому ми знайомимося з отруйними та істівними грибами нашої місцевості, вчимося визначати їхні особливості. 



Запишіть назви грибів, знайдіть їх на малюнках вище та за допомогою інтернет ресурсів визначте істівні вони чи  отруйні, підпишіть навпроти назви

1)   маслюк
3)   лисичка несправжня
2)   лисичка справжня
4)   опеньок сірчано-жовтий
5)   опеньок
6)   бліда поганка
7)   білий гриб
8)   чортів гриб
9)   печериця

за прикладом таблиці зробіть опис  описаниие по 2 ядовитых и 2 съедобных гриба, сделайте вывод о проделанной раб отруйних та 2 істівних грибів зі списку. Всього 4 гриба

Номер гриба
Назва
Їстівний чи отруйний
Характерні ознаки
1
Маслюк
Їстівний
Шапинка гладенька, злегка опукла, слизувата. Низ шапинки закритий плівкою, що із часом розривається й утворює кільце навколо ніжки. Шкірочка шапинки наче змазана олією (звідси й назва гриба), легко відокремлюється від шапинки. М’якоть м’яка, ніжна, жовтуватого кольору, із приємним фруктовим запахом


8 клас біологія 19.05, 20.05.22

 тема: Сон. Біоритми . Узагальнення знань з теми ВНД

1. Доброго дня дорогі 8-класники!  Ми продовжуємо крокувати біологічною наукою і сьогодны будемо знайомитися з улюбленою справою людини з ранку  - сон. Пригадайте скільки великих відкриттів повязано зі сном. Д.І.Менделеєв винайшов принцип будови своєї таблиці,  Ф.А.Кекуле відкрил формулу органичної речовини - бензена,    Рафаель Санті у ві сні побачив образ великої  Мадонни. Народна  мудрість говорить: "Ранок вечора мудріше " і ви напевно відчували такий стан коли з вечора нічого не виходить, а на ранок всі питання вирішуються з легкістю. Так що з таке сон, давайте зясовувати.  




Дайте відповіді на ці питання усно попрацювавши з підручником  с 235-23. Друга частина урока присвячена біологічним ритмам, пригадайте якими вони були у тварин? Використовуючи с 237 порівняйте їх з людиною. Наступна проблема,  з якою ми стикаємося кожної осені та на весні це перехід на літній та зимовий час. Хтось цього не відчуває, а хтось переносиТому що ми маємо різні хронотипи . Всі чулипро сов та жайворонків. А якже визначити до кого відноситесь ви

2.  Пройдіть тестування, та визнач свій хронотипhttp://pisochyn-mobil.kh.sch.in.ua/uchnyam/psihologichna_sluzhba/kabinet_praktichnogo_psihologa/psihologichnij_test_hto_ti_sova_chi_zhajvoronok/

3.Закріпіть отриманні знання за допомогою нашого підручника параграф 54. 

4. Виконайте тестування з теми ВНД http://join.naurok.ua/

Код доступа 5897792

Надішліть скрін з результатом

Тема2: гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція. 

Перегляньте відео за посиланням та ознайомтеся з матеріалом https://m.youtube.com/watch?v=qM7nlPubihA

Додаткову інформацію ви отримаєте в підручнику параграф 55, прочитайте його та зробіть відповідний конспект у зошиті. 

Свої роботи вишліть мені на вайбер 

8 клас хімія 18.05-19.05.22

 Тема1: практична робота № 2. Розв’язування експериментальних задач.

1.     Будь ласка , подивіться відео за посиланням ОБОВ/ЯЗКОВО 

https://www.youtube.com/watch?v=LfpNcELTVpM

2.     Перейдіть за посиланням та виконайте практичну роботу №2 

https://portfel.info/stuff/gdz_8_klas/khimija_popel/praktichna_robota_2/118-1-0-42402              

Тема2: генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

1.     Подивіться відео  за посиланням нижче

https://www.youtube.com/watch?v=XY_J5Vsv1UE

Робота з підручником. Параграф 42, зробити конспект, вивчити схему на сторінці 230

2.     На сторінці 231 завдання № 2.

Роботи вишліть мені на вайбер 

7 клас біологія 16.05, 20.05.23

 тема1: розвиток тварин

1. Доброго дня дорогі 7-класники!  Ми з вами  продовжуємо знайомство з тваринним і світом і сьогодні поговоримо про розвиток тварин. У людини після народження малюк схожий на своїх батьків, але відрізняється за розмірами. У багатьох ссавців відбувається теж саме, у інших тварин їх нащадки не завжди схожі на батьків, а інколи і взагалі відрізняються не тільки зовнішним виглядом, але й середовищем існування.  

2. Пропоную переглянути відео урок  за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=QDUlcQ7MyYg

3. Випишіть у зошити визначення онтогенез, імаго, зародковий період, прямий розвиток, непрямий розвиток. Випишіть по 3 тварини з прямим та непрямим розвитком.

4. Не забувайте про нашого помічника - підручника (Автор Отапченко, Балан - 2020 р.)  в ньому ви теж знайдете багато цікавого  в параграфі 38,  який потрібно прочитати.

тема: узагальнення знань з теми "Життєдіяльність тварин"

1. Доброго дня дорогі 7-класники!  Ми з вами розглянули тему "Життєдіяльність тварин".  Виконайте тестову роботу:

1. Якій тварині властиве позакишкове травлення?:

А) окунь; Б) павук; В) рак;  Г) жаба. 

2. Яка тварина має замкнену травну систему?:

А) змія; Б) павук; В) рак;  Г) гідра. 

3. Яка тварина дихає всією поверхнею тіла?:

А) кажан; Б) дощовий червяк; В) ведмідь; Г) метелик.

4.Яка тварина маює внутрішній скелет:

А) жаба; Б) комар; В) равлик; Г) слизень.

5.  Зєднай літеру з цифрою відповідно до опису тварини:

  • А 

     дихає зябрами                                  1. птах

  • Б 

     має суху шкіру, вкриту лусками        2. жаба

  • В 

    личинка називається пуголовком       3. риба

  • Г 

    тіло вкрите пір’ям                              4. ящірка

6. 

  • А  має дифузну нервову систему        1.ГІДРА

  • Б 

     має складні фасеткові очі            2. КАЖАН

  • В 

     має електричні органи                 3. МУХА

  • Г 

    має здатність до ехолокації           4. СКАТ

7. Укажіть назву судин, якими кров рухається до серця:

А) АОРТА; Б) ВЕНИ; В) АРТЕРІЇ; Г) КАПІЛЯРИ.

8. Укажіть тваринУ, у видільній системі яких відсутній сечовий міхур:

А) КІШКА; Б) КУРКА; В) КУНИЦЯ; Г) КАЖАН.

9. Подвійне дихання властиве:

Г ссавцям:

10. ДО ТРАВНОЇ СИСТЕМИ НАЛЕЖИТЬ 

А) ТРАХЕЯ; Б) ПЕЧІНКА; В) АРТЕРІЇ; Г) НИРКИ.

11. Розмноження, за якого новий організм розвивається з незаплідненої яйцеклітини.

А) ПАРТЕНОГЕЗ; Б) ЯЙЦЕЖИВОРОДІННЯ; В) БРУНЬКУВАННЯ; Г) ФРАГМЕНТАЦІЯ.


12.Встановіть відповідність між типами розвитку та назвами тварин:


Тип розвитку
1

непрямий з повним перетворенням

2

непрямий з неповним перетворенням

3

прямий

Назва тварини
А

тарган

Б

ластівка

Вжаба



























9 клас біологія 18.05, 20.05.22

 Тема: біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори

1.     Параграф 57 прочитати, зробити конспект.

2.     Подивіться відео за посиланням (зрозуміле і цікаве)  

https://www.youtube.com/watch?v=Ze9GdHsv4WE


Тема. Стабільність екосистем та причини її порушення.

1.     Подивіться відео за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=F8azh7pBaGg

2.     За підручником параграф 58, прочитати, зробити конспект


     біосфера як цілісна система

1.     Параграф 59 прочитати, зробити конспект.

2.     Подивіться відео за посиланням (зрозуміле і цікаве)  

https://www.youtube.com/watch?v=bhBEMkSrEAc

4.Роботи прислати в вайбер

10 клас біологія 2305-27.05.23

  Тема1. Похідні зародкових листків. Поняття про провізорні органи. Амніоти та анамнії.  Перейдіть за посиланням, подивіться презентацію та ...