Середня нейрула утворюється під час нейруляції при змиканні нервових валиків. У кінцевій стадії нейруляції (пізня нейрула) у зародка можна розрізнити передній і задній відділи тіла
тема: Оосбливості живлення, життєдіяльності та будови грибів. Розмноження та поширення
1. Доброго дня дорогі 6-класники! Сьогодні ми з вами починаємо знайомство з останнім царством в 6 класі - це гриби. Що таке гриби? Перш ніж ви відповісте на це питання розгляньте світлини
дріжжі, сажка на пшениці, молочниця, трутовик, лупа, мухомор, все це - гриби
Перегляньте відео, та дізнайтесь будову і особливості грибів https://www.youtube.com/watch?v=iIHroDoMy3o Гриби, як і всі живі організми здатні до розмноження, як воно відбувається, шукаємо відповідь і на ці птання
Замалюй будову шапинкового гриба, познач його частини.
Чим відрізняються трубчасті гриби від пластинчатих, що таке часткове покривало у пластинчатих грибів?
4. Не забувайте про нашого помічника підручника (автор Остапченко), ПАРАГРАФ 48 розкаже вам багато цікавого про гриби
тема: Практична робота 5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості
1. Доброго дня дорогі 6-класники! Сьогодні ми з вами закріпимо знайомство з шапинковими грибами на практиці. Розгляньте гриби нашої місцевоті. Часто навіть досвідчені грибники "полюючи" на свою здобич плутають їстівні та отруйні гриби, які можуть навіть позбавити людину життя чи спричинити важке отруєння. Тому ми знайомимося з отруйними та істівними грибами нашої місцевості, вчимося визначати їхні особливості.
Запишіть назви грибів, знайдіть їх на малюнках вище та за допомогою інтернет ресурсів визначте істівні вони чи отруйні, підпишіть навпроти назви
1) маслюк
3) лисичка несправжня
2) лисичка справжня
4) опеньок сірчано-жовтий
5) опеньок
6) бліда поганка
7) білий гриб
8) чортів гриб
9) печериця
за прикладом таблиці зробіть опис описаниие по 2 ядовитых и 2 съедобных гриба, сделайте вывод о проделанной раб отруйних та 2 істівних грибів зі списку. Всього 4 гриба
Номер гриба
Назва
Їстівний чи отруйний
Характерні ознаки
1
Маслюк
Їстівний
Шапинка гладенька, злегка опукла, слизувата. Низ шапинки закритий плівкою, що із часом розривається й утворює кільце навколо ніжки. Шкірочка шапинки наче змазана олією (звідси й назва гриба), легко відокремлюється від шапинки. М’якоть м’яка, ніжна, жовтуватого кольору, із приємним фруктовим запахом
тема: Сон. Біоритми . Узагальнення знань з теми ВНД
1. Доброго дня дорогі 8-класники! Ми продовжуємо крокувати біологічною наукою і сьогодны будемо знайомитися з улюбленою справою людини з ранку - сон. Пригадайте скільки великих відкриттів повязано зі сном. Д.І.Менделеєв винайшов принцип будови своєї таблиці, Ф.А.Кекуле відкрил формулу органичної речовини - бензена, Рафаель Санті у ві сні побачив образ великої Мадонни. Народна мудрість говорить: "Ранок вечора мудріше " і ви напевно відчували такий стан коли з вечора нічого не виходить, а на ранок всі питання вирішуються з легкістю. Так що з таке сон, давайте зясовувати.
Дайте відповіді на ці питання усно попрацювавши з підручником с 235-23. Друга частина урока присвячена біологічним ритмам, пригадайте якими вони були у тварин? Використовуючи с 237 порівняйте їх з людиною. Наступна проблема, з якою ми стикаємося кожної осені та на весні це перехід на літній та зимовий час. Хтось цього не відчуває, а хтось переносиТому що ми маємо різні хронотипи . Всі чулипро сов та жайворонків. А якже визначити до кого відноситесь ви
1. Доброго дня дорогі 7-класники! Ми з вами продовжуємо знайомство з тваринним і світом і сьогодні поговоримо про розвиток тварин. У людини після народження малюк схожий на своїх батьків, але відрізняється за розмірами. У багатьох ссавців відбувається теж саме, у інших тварин їх нащадки не завжди схожі на батьків, а інколи і взагалі відрізняються не тільки зовнішним виглядом, але й середовищем існування.
3. Випишіть у зошити визначення онтогенез, імаго, зародковий період, прямий розвиток, непрямий розвиток. Випишіть по 3 тварини з прямим та непрямим розвитком.
4. Не забувайте про нашого помічника - підручника (Автор Отапченко, Балан - 2020 р.) в ньому ви теж знайдете багато цікавого в параграфі 38, який потрібно прочитати.
тема: узагальнення знань з теми "Життєдіяльність тварин"
1. Доброго дня дорогі 7-класники! Ми з вами розглянули тему "Життєдіяльність тварин". Виконайте тестову роботу: